Bandenshop werkt samen met vele leveranciers zodat wij een breed assortiment kunnen bieden. Helaas is het hierdoor niet altijd mogelijk om de bestelling te ruilen omdat de bestelde banden en/of velgen retour gestuurd moeten worden naar een andere leverancier dan waar de gewenste banden en/of velgen vandaan komen. Het grote nadeel van online bestellen is dat je niet goed weet hoe het product er daadwerkelijk uitziet. Je weet bijvoorbeeld niet goed of de banden (en velgen) goed zullen staan of zullen passen onder je auto. Bij het bestellen van banden en velgen gaat het vaak over een flink bedrag. Denk daarom altijd goed na welke banden of velgen je wilt bestellen. Bandenshop probeert je dan ook zoveel mogelijk te sturen bij het kiezen van de juiste band. Door de juiste auto aan te geven, weten wij welke bandenmaten (en velgenmaten) geschikt zijn voor jouw auto. Hierdoor kunnen wij een selectie uit het grote aanbod laten zien die onder jouw auto past.
Geld terug of product ruilen
Bij Bandenshop is het mogelijk de producten terug te sturen, wel zijn de retourkosten en de kosten voor het weigeren van een pakket aan de deur voor eigen rekening. Uiteraard krijgt je het betaalde bedrag voor de banden en/of velgen teruggestort als wij de retour order in goede staat ontvangen hebben. Het bedrag zal binnen 14 werkdagen teruggestort zijn. Echter, aangezien je toch op zoek bent / was naar banden is het verstandig contact op te nemen met de klantenservice. Samen met jou kunnen zij naar een passend alternatief zoeken. Onze medewerkers helpen je graag.
Meer weten over wanneer je nou precies recht hebt op het terugkrijgen van je geld of het ruilen van een product? Lees dan eens meer over het herroepingsrecht. Hier staat meer uitgelegd over bedenktijden en over voorwaarden van het retourneren van producten. Lees dit goed door alvorens het uitproberen en retourneren van een aangeschaft product.